[Video]-Wanita Ini Membunuh Anaknya Dengan Memasukkan Ke Dalam Mesin Basuh… Apabila Pembunuhan Itu Diketahui Suami Dan Keluarganya… Wanita Itu Pula Di Bakar Hidup-Hidup!!😡😡

[Video]-Wanita Ini Membunuh Anaknya Dengan Memasukkan Ke Dalam Mesin Basuh… Apabila Pembunuhan Itu Diketahui Suami Dan Keluarganya… Wanita Itu Pula Di Bakar Hidup-Hidup!!😡😡

Soeara Rakjat, Peristiwa. Dua hari terakhir, publik dikejutkan oleh sebuah postingan dalam bentuķ foto dan video di jejaring sosial Facebook. Dalam salah satu foto, nampak seorang balita yang tewas mengambang di dalam mesin cuci. Selain itu, nampak sebuah video yang menayangkan kerumunan orang yang sedang menghakimi seorang wanita.

Postingan netizen ini cukup menghebohkan hingga belasan ribu netizen pun turut berbagi kiriman ini. Menurut pengunggahnya, anak kecil yang tewas di mesin cuci tersebut di bunuh oleh ibu kandungnya sendiri.

Sementara itu, kerumunan massa adalah warga yang emosi dan lantas menghakimi sang ibu hingga membakarnya. Peristiwa tragis tersebut menimpa seorang anak Balita. Ia dibunuh ibu kandungnya yang memasukkannya ke dalam mesin cuci hingga tewas.

Video yang menayangkan peristiwa penghakiman massa terhadap wanita pun kini viral di jejaring sosial. Selain itu, video ini juga sudah menyebar luas di situs berbagi video youtube. Meski demikian, tak sedikit yang menyebut bahwa video dan foto yang beredar adalah dua peristiwa yang berbeda.

Meski menuai kontroversi, namun video dan foto-foto yang diunggah oleh seorang netizen ini langsung viral. Sayangnya, si pengunggah sendiri tidak menyebutkan kapan dan dimana lokasi dari peristiwa ini. Berikut video Facebook yang menghebohkan tersebut:

Namun demikian, menurut pemberitaan beberapa media yang belakangan muncul menyebutkan, suami dari wanita atau ayah dari anak malang ini mengaku bukan sekali ini saja isterinya menganiaya anaknya. Seperti dirilis oleh Tribunkota, wanita ini juga sering mabuk-mabukan dan membeli narkoba secara diam- diam.

Artikel Seterusnya…..

Tak Tahan Isteri Dimalukan, Lelaki Ini Nekad Gali Perigi Selama 40 Hari Berturut2, Akhirnya Dia Menjumpai.

Tak Tahan Isteri Dimalukan, Lelaki Ini Nekad Gali Perigi Selama 40 Hari Berturut2, Akhirnya Dia Menjumpai.

NEW DELHI – Terkilan mendengar isterinya dimalukan oleh orang berkasta lebih tinggi kerana mengambil air di telaga mereka, lelaki ini sanggup menghabiskan 40 hari berturut-turut untuk menggali perigi bagi mencari air untuk kegunaan keluarganya.

Bapurao Tajne, menangis bila isterinya menceritakan kembali pengalaman dia dihalang dan dimalukan ketika cuba mengambil air dari telaga milik orang yang lebih berkasta tinggi di Maharashtra, India, yang dilanda kemarau.

“Saya berazam, kami tidak akan lagi mengemis air daripada sesiapa,” katanya.

Tajne yang bekerja sebagai buruh, sanggup bangun lebih awal setiap pagi dan menggali telaga selama 4 jam sebelum pergi kerja selain dua jam sebaik pulang bekerja.

“Sebenarnya saya cuma berdoa dan bergantung kepada kata hati ketika mencari tempat menggali.

“Meskipun pada mula nya saya gagal kerana tiada pengalaman atau ilmu. Malah, ramai yang menter tawakan saya kerana terpaksa mencuba tiga kali sebelum ber jaya. Namun saya tidak berputus asa dan akhir nya menemui air,” katan ya.

Tajne juga turut bermurah hati berkongsikan air telaga nya itu bersama orang kampung.

“Biarlah mereka ketawa kan saya dulu, yang penting kita semua dapat berkongsi rezeki,” katanya.

Difaham kan, seramai 330 juta orang terkesan akibat cuaca kemarau yang melanda India. Sese tengah tempat juga bekalan air minuman telah di catu.

“Sejujur nya, saya tidak pernah membantu nya langsung. Malah saya pernah mentertawa kan dia kerana tidak percaya dia mampu berjaya. Tetapi sebaik saja dia menemui air, saya dan kami sekeluarga gembira dan terus menyokong nya,” kata isteri nya.

sumber :lampurosak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*